Jak na skvělou zákaznickou péči

Jazyk: 
Čeština
Stav: 
velmi dobrý
Vazba: 
pevná
Vydavatel: 
Kategorie: 
... Kontroluji stav skladu
377,00 Kč
restorio

Je tak sama – nechcete ji dělat společnost?

Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako příležitost, kde se peníze dají vydělat a kde lze budovat vztah se zákazníky. V knize vám pomůžu dostat se do té druhé skupiny. Ať už přemýšlíte o tom, že zákaznickou péči chcete zlepšit, a ...Celý popis

Doprava do Zásilkovny ZDARMA při nákupu nad 499 Kč Doprava do Zásilkovny ZDARMA při nákupu nad 499 Kč
Možnosti doručení a platby najdete ZDE Možnosti doručení a platby najdete ZDE
Garance stavu a možnost vrácení knih do 14 dnů Garance stavu a možnost vrácení knih do 14 dnů
Přidejte se ke spokojeným zákazníkům Tisíce ověřených recenzí a ke každé objednávce ZÁLOŽKA

Podrobné informace

Více informací
ISBN9788011003920
Autor Roženský Mário
Vazbapevná
Vydavatel Roženský
Počet stran220
Jazyk Čeština
Stavvelmi dobrý

Popis knihy

Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako příležitost, kde se peníze dají vydělat a kde lze budovat vztah se zákazníky. V knize vám pomůžu dostat se do té druhé skupiny. Ať už přemýšlíte o tom, že zákaznickou péči chcete zlepšit, anebo vybudovat úplně od nuly, budu vaším průvodcem. Vůbec nezáleží na velikosti vaší firmy. Nerozhoduje, jestli je to maličký e-shop, ve kterém pracujete sami, nebo máte zákaznické centrum s patnácti kolegy. Společně se podíváme, jaká je dnes pozice zákaznické péče napříč fi rmou. Jak mohou z jejích poznatků těžit také ostatní oddělení ve firmě. Budeme pokračovat správnou komunikací. Na řadě příkladů si prakticky ukážeme, jak odpovídat, ale i naopak, na co si dát pozor. Také poodhalíme specifika jednotlivých komunikačních kanálů a jak je co nejlépe využít.Podíváme se společně i na zvýšení efektivity, a to díky šikovným nástrojům, správnému nastavení procesů či datům. Protože co se nedá měřit, to se nedá zlepšit.A protože o zákazníky pečují pracovníci, které je potřeba správně vybrat a zaučit, zmíníme si také tuto oblast.Když si celou knihou projdete a aplikujete nově nabyté poznatky, budete mít postavené skvělé zákaznické oddělení, které bude pečovat o vaše zákazníky. Ti se budou vracet, budou u vás utrácet více peněz a dají o vás vědět více lidem. To vše dokážete měřit a neustále zlepšovat.O autorovi: Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Základem každého projektu vždy byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail, live chat, sociální sítě i telefon. Přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách. Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 10 000 firem v ČR. Pořádá konference SupportDay a Školení podpory, které jsou zaměřené čistě na tento cíl.

Recenze
Věrnostní program

Napište svou recenzi

restrio recenze

O Restorio.cz

Vítejte ve světě Restorio! 

Na začátku našeho příběhu stálo přání zlepšit fungování antikvariátů, kde každý může snadno a informovaně prodávat i nakupovat knihy. A zároveň dělat něco prospěšného pro společnost i životní prostředí.

 

Naše mise

V Restorio věříme, že si každá věc i zákazník zaslouží pokračování svého příběhu. Proto vytváříme prostor, kde můžete nakupovat a prodávat knihy, deskovky, Lego stavebnice, videohry a PC hry. 

Podporujeme recyklaci, sdílení a znovupoužití knih a dalších věcí, čímž snižujeme potřebu výroby nových produktů a chráníme tak přírodu.

 

Odměna za vaši podporu

Nejenže vám peníze za prodané věci přilétnou ihned, pokaždé vás také odměníme Restocks kredity, které můžete použít na další nákup nebo je darovat jedné z prověřených charitativních organizací. A tak svůj pozitivní dopad ještě znásobit. 

 

Pečlivost v každém detailu

Chápeme, že i ty nejmenší detaily mají velký význam. Proto důkladně promýšlíme každý aspekt naší činnosti, od výkupu knih a dalších věcí přes balicí materiály až po komunikaci s každým z vás. 

 

Děkujeme, že pomáháte tvořit o pírko lepší svět!

Získejte bonusové Restocks kredity na nákup příběhů

Jak získat kredity?

Restocks kredity můžete získat hned několika způsoby:
Za registraci: Připojením k našemu hejnu získáte automaticky 20 Restocks. 
Za každý nákup: Za každých utracených 250 Kč vám na účet přiletí 10 Restocks kreditů, 15 Restock kreditů, pokud jste už Knihomol a 20 při dosažení úrovně Fanatik. Maximální počet kreditů za jednu objednávku je 100. V případě dobírky jsou body připsány až po převzetí zásilky a obdržení platby od dopravce.
Za napsání recenze: Za každou recenzi Vám přiletí 5 Restocks kreditů (max. 50 kreditů denně).
Za prodej přečtených: Při prodeji knih na vykupujeme-online.cz máte možnost získat místo peněz Restocks kredity. Za hodnotu vykoupených knih obdržíte Restocks navýšené o 20 %. Například za knihy v hodnotě 1 000 Kč získáte 1 200 kreditů Restocks.


Jak dlouho kredity platí?

Nebojte, na využití Restocks kreditů máte dostatek času. Jakmile kredit přistane na vašem účtu, je platný půl roku.


Jak zjistím, kolik mám kreditů?

Jednoduše se přihlaste ke svému Restorio účtu a pod záložkou „Moje body odměn“ najdete aktuální stav kreditů i kompletní přehled historie. 

 

Jak můžu kredity uplatnit?

Restocks kredity můžete využít k úhradě svých nákupů (1 Restocks = 1 koruna). Využití kreditů je jednoduché. Nejdříve se přihlaste do svého Restorio účtu. V košíku pak před dokončením objednávky zvolte možnost použití kreditů. Cena objednávky se vám ihned sníží podle jejich hodnoty.

 

Úrovně věrnostního programu

Nováček
Nutno získat 0 kreditů
10 Restocks kreditů za každých 250 kč objednávky
Knihomol
Nutno získat 100 kreditů
15 Restocks kreditů za každých 250 kč objednávky
Fanatik
Nutno získat 500 kreditů
20 Restocks kreditů za každých 250 kč objednávky

 

 

 

 



usp

Knihy z druhé ruky online Pravidelně aktualizujeme nabídku 350 000+ použitých knih. Vyhledávejte jednoduše pomocí jména autora, názvu knihy nebo ISBN. Nebo můžete darovat dárkový voucher.

usp

Doprava zdarma Při objednávce nad 499 Kč máte doručení na pobočky a Z-BOX automaty Zásilkovny ZDARMA. Knihy si také můžete vyzvednout za 25 Kč v našich pobočkách Praha (Holešovická tržnice a Štěrboholy) a pobočce Brno náměstí Svobody. Nebo využijte výhodné poštovné už od 69 Kč!
Více o dopravě ZDE.

usp

Přečtené knihy od vás vykoupíme

Snadno, rychle, online. Nečekáte až se knihy prodají. Peníze máte do 10 dnů na účtu. Stačí zadat ISBN knihy (nebo deskovky či videohry) a její prodejní cenu zjistíte hned.

usp

Ověřeno zákazníky Získali jsme certifikát Ověřeno zákazníky na Heureka.cz, kde zákazníci často chválí rychlost dodání, výhodné ceny a široký sortiment. Prolétněte všechny recenze.

restorio výkup

Uvolněte si místo na poličce. Nepotřebné knihy od vás vykoupíme nebo je můžete darovat na dobrou věc

Potřebujete prodat nepotřebné knihy? Využijte snadný a rychlý online výkup knih s dopravou zdarma. Peníze pošleme hned, nečekáte až se kniha prodá.

Nebo si můžete vybrat oblíbenou charitu, my přidáme 20% navíc a peníze z Vašich knih poputují tam. Takto jsme společně darovali už přes 750 000 Kč.