Marketing od myšlenky k realizaci, 2. vydání

Autor: 
Jazyk: 
Čeština
Stav: 
dobrý
Vazba: 
brožovaná
Vydavatel: 
Kategorie: 
... Kontroluji stav skladu
69,00 Kč
restorio

Přece ji nevyhodíme! Je skvělá! Kupte ji!

"LECTORIBENEVOLO SALUTEM! Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití podnikatelských aktivit se stáva otázkou splnení požadavkú trhu, resp. potŕeb individuálních konečných spotfebitelú. A tak nepovažujme za bezduchou frázi, jestliže ŕíkáme, že marketing se sta ...Celý popis

Doprava do Zásilkovny ZDARMA při nákupu nad 499 Kč Doprava do Zásilkovny ZDARMA při nákupu nad 499 Kč
Možnosti doručení a platby najdete ZDE Možnosti doručení a platby najdete ZDE
Garance stavu a možnost vrácení knih do 14 dnů Garance stavu a možnost vrácení knih do 14 dnů
Přidejte se ke spokojeným zákazníkům Tisíce ověřených recenzí a ke každé objednávce ZÁLOŽKA
Právě dorazilo

Podrobné informace

Více informací
ISBN9788086946801
Autor Gustav Tomek
Vazbabrožovaná
Vydavatel Profesional publishing
Počet stran308
Rok vydání14.10.2011
Jazyk Čeština
Stavdobrý

Popis knihy

"LECTORIBENEVOLO SALUTEM! Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití podnikatelských aktivit se stáva otázkou splnení požadavkú trhu, resp. potŕeb individuálních konečných spotfebitelú. A tak nepovažujme za bezduchou frázi, jestliže ŕíkáme, že marketing se stal skutečným fenoménem našich společenských vztahú. Společenský fenomén však múze mít pozitívni i negativní dopad. Posuzováno z hlediska zajmú o marketing v radách mladé generace, pŕedevším vysokoškolských studenru a nastupující nové manažérske garnitúry, stejné tak jako mezi pracovníky praxe, Ize fíci, že se marketingu u nás darí dobre. Ale jak je to s negativním projevem onoho pojmu fenomén. Prirazené se stáva vecí všech, tedy i „problémem"" mene nebo vúbec nezasvécených. A pravé ti se mohou onoho fenoménu uchopit a hovoŕit o nem všude a kdykoliv, tak jako to dokáže takfka celý náš národ v prípade fotbalu nebo hokeje. Jak to však skutečné vypadá tam, kde by se mélo o marketingu opravdu uvažoval s patričnou dávkou znalostí? Asi nás neprekvapí, když si začínající študent spojuje marketing výhradné se zajímavou či mene zajímavou reklamou, bohužel nás však doslova zarazí, když odborník, vystupující ve verejnoprávni televizi, je téhož názoru. Nemusí to byt vždy vina jeho nedokonalosti, ale možná i skutečnosti, že marketing je natolik systémovou, komplexní a složitou disciplínou, že vysoce špecializovaný odborník na otázky psychológie, sociológie apod. hledá v marketingu pŕedevším to, čo mu je blízke a ztrácí pák ostatní nutné souvislosti. Komplexní pojetí marketingu si určité zajem zaslouží. Jako v každé vede i zde Ize totiž dospét k poznaní jak jednotlivé kategórie, rozhodnutí a realizační opatrení spolu souvi-sejí, jak musí mít marketingový odborník pri jakémkoli dílčím rozhodovaní na paméti celou červenou niť stavby marketingu. Jednou z rozhodujících výzev pro naše podniky všech veíikostí a oboru púsobnosti je neustále zvyšovaní konkurenční schopnosti a v souvislosti s tím nalezení vlastních rozhodujících kompetencí, určujících postavení na trhu. Tomu odpovídá orientace podnikatelské stratégie, opírající se o prioritní vytvárení pridané hodnoty díky efektiv-nímu využití znalostí a včasnému prístupu k plnohodnotným informacím. Nestačí pou-ze ekonomická sila firmy, ale její schopnost rýchle, pružné a pŕedevším netradične reagoval na zmeny v okolí a tím na podnikatelské príležitosti. České firmy se v podstate ujišťují v názoru, že úspech predpokladá uplatnení tržní orientace, vyjadrené marketingovou koncepcí managementu. Chápou však vždy marketing jako filozofii podnikaní i jako systém príslušných funkcí poznávacích a realizačních? Problémy podnikového managementu jsou sice velmi Častým tématem, pŕesto se však ukazuje, že existuje stále rada slabéji zastoupených míst, které jsou vyvolaný požadavky imple-mentace nékterých zásadních, zdanlivé zcela obvyklých manažérskych prístupu. To se tyká Í manažérskeho zvládnutí tržní orientace firmy a nalezení žádoucího postavení marketingu. Nový pristúp ké konkurenční stratégii poskytuje pohled na hodnototvorný proces z hlediska všech účastníkú, tj. celé firmy. Rozpory mezi marketingem, vývojem, prípravou výroby, výrobou, nakúpení a dalšími podnikovými činnostmi pŕedstavují vnit-ropodnikové bariéry plného uplatnení tržní orientace. Máji, bohužel, daleko výraznejší dopad u malých a stŕedních podniku, ponévadž velké podniky máji vybudovaný silné odborné štruktúry a nezŕídka se opírají o nadnárodní společnosti. Postavení marketingu ve firme Ize zjistit jako odpoveď na otázku, jak jednotlivé funkční složky firrny pŕijímají marketingovou koncepci managementu. Rúzné prístupy k plnení úkolu tržné orientovaného chovaní firmy mohou vyplýval z rady dúvodú daných odlišnými úkoly, predpoklady i dopady, které chovaní jednotlivých útvaru ČÍ funkcí determinují. Určitý podíl múze mít i teórie, pokud odborníci, zabýva Sdílet 0

Recenze
Věrnostní program

Napište svou recenzi

restrio recenze

O Restorio.cz

Vítejte ve světě Restorio! 

Na začátku našeho příběhu stálo přání zlepšit fungování antikvariátů, kde každý může snadno a informovaně prodávat i nakupovat knihy. A zároveň dělat něco prospěšného pro společnost i životní prostředí.

 

Naše mise

V Restorio věříme, že si každá věc i zákazník zaslouží pokračování svého příběhu. Proto vytváříme prostor, kde můžete nakupovat a prodávat knihy, deskovky, Lego stavebnice, videohry a PC hry. 

Podporujeme recyklaci, sdílení a znovupoužití knih a dalších věcí, čímž snižujeme potřebu výroby nových produktů a chráníme tak přírodu.

 

Odměna za vaši podporu

Nejenže vám peníze za prodané věci přilétnou ihned, pokaždé vás také odměníme Restocks kredity, které můžete použít na další nákup nebo je darovat jedné z prověřených charitativních organizací. A tak svůj pozitivní dopad ještě znásobit. 

 

Pečlivost v každém detailu

Chápeme, že i ty nejmenší detaily mají velký význam. Proto důkladně promýšlíme každý aspekt naší činnosti, od výkupu knih a dalších věcí přes balicí materiály až po komunikaci s každým z vás. 

 

Děkujeme, že pomáháte tvořit o pírko lepší svět!

Získejte bonusové Restocks kredity na nákup příběhů

Jak získat kredity?

Restocks kredity můžete získat hned několika způsoby:
Za registraci: Připojením k našemu hejnu získáte automaticky 20 Restocks. 
Za každý nákup: Za každých utracených 250 Kč vám na účet přiletí 10 Restocks kreditů, 15 Restock kreditů, pokud jste už Knihomol a 20 při dosažení úrovně Fanatik. Maximální počet kreditů za jednu objednávku je 100. V případě dobírky jsou body připsány až po převzetí zásilky a obdržení platby od dopravce.
Za napsání recenze: Za každou recenzi Vám přiletí 5 Restocks kreditů (max. 50 kreditů denně).
Za prodej přečtených: Při prodeji knih na vykupujeme-online.cz máte možnost získat místo peněz Restocks kredity. Za hodnotu vykoupených knih obdržíte Restocks navýšené o 20 %. Například za knihy v hodnotě 1 000 Kč získáte 1 200 kreditů Restocks.


Jak dlouho kredity platí?

Nebojte, na využití Restocks kreditů máte dostatek času. Jakmile kredit přistane na vašem účtu, je platný půl roku.


Jak zjistím, kolik mám kreditů?

Jednoduše se přihlaste ke svému Restorio účtu a pod záložkou „Moje body odměn“ najdete aktuální stav kreditů i kompletní přehled historie. 

 

Jak můžu kredity uplatnit?

Restocks kredity můžete využít k úhradě svých nákupů (1 Restocks = 1 koruna). Využití kreditů je jednoduché. Nejdříve se přihlaste do svého Restorio účtu. V košíku pak před dokončením objednávky zvolte možnost použití kreditů. Cena objednávky se vám ihned sníží podle jejich hodnoty.

 

Úrovně věrnostního programu

Nováček
Nutno získat 0 kreditů
10 Restocks kreditů za každých 250 kč objednávky
Knihomol
Nutno získat 100 kreditů
15 Restocks kreditů za každých 250 kč objednávky
Fanatik
Nutno získat 500 kreditů
20 Restocks kreditů za každých 250 kč objednávky

 

 

 

 



usp

Knihy z druhé ruky online Pravidelně aktualizujeme nabídku 350 000+ použitých knih. Vyhledávejte jednoduše pomocí jména autora, názvu knihy nebo ISBN. Nebo můžete darovat dárkový voucher.

usp

Doprava zdarma Při objednávce nad 499 Kč máte doručení na pobočky a Z-BOX automaty Zásilkovny ZDARMA. Knihy si také můžete vyzvednout za 25 Kč v našich pobočkách Praha (Holešovická tržnice a Štěrboholy) a pobočce Brno náměstí Svobody. Nebo využijte výhodné poštovné už od 69 Kč!
Více o dopravě ZDE.

usp

Přečtené knihy od vás vykoupíme

Snadno, rychle, online. Nečekáte až se knihy prodají. Peníze máte do 10 dnů na účtu. Stačí zadat ISBN knihy (nebo deskovky či videohry) a její prodejní cenu zjistíte hned.

usp

Ověřeno zákazníky Získali jsme certifikát Ověřeno zákazníky na Heureka.cz, kde zákazníci často chválí rychlost dodání, výhodné ceny a široký sortiment. Prolétněte všechny recenze.

restorio výkup

Uvolněte si místo na poličce. Nepotřebné knihy od vás vykoupíme nebo je můžete darovat na dobrou věc

Potřebujete prodat nepotřebné knihy? Využijte snadný a rychlý online výkup knih s dopravou zdarma. Peníze pošleme hned, nečekáte až se kniha prodá.

Nebo si můžete vybrat oblíbenou charitu, my přidáme 20% navíc a peníze z Vašich knih poputují tam. Takto jsme společně darovali už přes 750 000 Kč.