Často kladené otázky

Jaká je minimální hodnota objednávky?

Minimální hodnotu objednávky nemáme. Objednávky pod 200 Kč jsou pro nás ale ztrátové. Prosím zvažte přidání dalších knih do košíku. Díky tomu budeme schopni udržovat nižší ceny knih, udržitelnější. doručování a kvalitní servis. Děkujeme.

 

Mohu vidět reálné foto knihy?

Ano, v tomto případě potřebujeme odkaz na poptávaný titul z našeho webu, který zašlete na info@restorio.cz. Knihu si také můžete objednat na dobírku na jednu z našich prodejen a knihy si před zaplacením prohlédnout.

 

Jsou knihy opravdu skladem?

Ano, informaci o počtu dostupných kusů najdete u každého titulu, hned nad jeho cenou.

 

Neprošla platba. Jak mám postupovat dále?

Můžeme poslat nový odkaz na platební bránu.  V tomto případě nám napište na info@restorio.cz nebo vaši objednávku odešleme na dobírku.

 

Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Všechny objednávky expedujeme, jak nejrychleji nám křídla dovolí. Zásilku obvykle odesíláme do dvou pracovních dnů a doba doručení se pak odvíjí od zvoleného způsobu dopravy. Ať už preferujete doručení přímo na vaši adresu, nebo si vyzvednete zásilku na výdejním místě některého z našich dopravních partnerů (Zásilkovna, DPD), je důležité počítat s tím, že musí být nejdříve zpracována a přesměrována do správného depa, a až poté může být doručena. Z tohoto důvodu vám zásilka typicky dorazí následující pracovní den po jejím odeslání z našeho skladu. O víkendech nebo během státních svátků se může doručení mírně zpozdit. Pokud se vaše zásilka neobjeví v očekávaném čase, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu info@restorio.cz. Společně se po ní podíváme. 

 

Kde je moje zásilka?

Pohyb vaší objednávky můžete sledovat online, a to po zadání čísla zásilky. To obdržíte e-mailem či SMS zprávou a najdete ho i ve svém účtu na Restorio v sekci Objednávky.

 

Mohu knihy osobně vyzvednout?

Ano. Nabízíme nyní osobní odběr v našich provozovnách ve Štěrboholích a Holešovicích. A další místa připravujeme. Po objednání vyčkejte na výzvu k vyzvednutí. Podívejte se zde, kde nás najdete.

 

Můžete mě informovat, když naskladníte knihu, o kterou mám zájem?

Ano, můžete využít naši službu „Jestřábí oko". Stačí zadat jméno knihy a autora a váš e-mail. Jakmile knihu naskladníme, přiletí vám na něj upozornění. Další možností je vždy u dané knihy kliknout na možnost "Upozornit na naskladnění".

 

Mohu objednané knihy vrátit?

Ano. Knihy je možné vrátit do 14 dnů od zakoupení. Napište nám prosím e-mail na info@restorio.cz a my vám pošleme štítek pro bezplatné vrácení.

 

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Mrzí nás, že nejste spokojeni se svou objednávkou. Prosím, pošlete nám zprávu na info@restorio.cz a společně najdeme vhodné řešení. V případě, že nejste spokojeni se stavem knihy, pošlete prosím v příloze e-mailu i její fotografii, abychom měli lepší představu o tom, co je špatně a urychlili proces vyřešení. Zde najdete reklamační formuláře pro záměnu nebo poškození knihy.

 

Mohu vám knihy také prodat?

Ano. Knihy nám můžete prodat prostřednictvím našeho webu www.vykupujeme-online.cz, kde se dozvíte veškeré potřebné informace.

 

Jaké jsou výhody věrnostního programu na Restorio?

Věrných zákazníků si v Restorio vážíme a rádi vás za věrnost odměníme. Křídlo na to! K našemu hejnu se přidáte registrací. Nezabere vám to déle jak 2 minuty a na účet vám za ni ihned přiletí 20 Restocks kreditů. Restocks kredity dostanete také za každý nákup a prodej knih nebo za dosažení nové úrovně členství - 1 Restocks = 1 Kč Registrace = 20 Restocks Nákup v hodnotě 100 Kč = 1 Restocks . Více o jednotlivých úrovních a o tom, jak na ně dosáhnout se dozvíte zde. Restocks kredity pak můžete uplatnit na nákup knih nebo je věnovat na charitu.

 

Pro další dotazy nás prosím kontaktujte na info@restorio.cz